22 mai 2010

MIMA

ce face un om normal vineri seara, după ce în timpul zilei a susţinut un examen, a schimbat păreri despre examen cu colegii,a parcurs vreo 200km ... ? doarme. (cred)
ce face un om mai puţin normal în condiţiile asemănătoare cu cele de sus??? umblă hai-hui şi joacă diverse jocuri de-ale copilăriei sau merge la petrecere cu fetilii sau merge în club, tot cu fetilii  sau fetilii merg în treaba lor şi omul mai puţin normal în treaba lui...

fiind un om mai puţin normal, subsemnata a petrecut o noapte întreagă jucând remi, macaua şi mima :)) NU cu fetilii. :)

ora 23:05. "discuţie" pe messenger:
el: "sal ce faci ?"
eu:"bine. ma plictisesc"
eu: "tu?"
eu: "in casa la ora asta?"
el: "hai la un remi ?"
eu: "unde?"
el: " la cineva casa "
eu: " la cine? cu cine?"
el: "suntem 3 pers 2 baieti si o fata daca vii si tu suntem 4. 2 fete  băieţi si 2 fete"
eu: " :) hai că vin. numai sa ma îmbrac"
el: "cat dureaza?"
eu: "10 min. cine-s celelalte 2 pers? cunosc?"
el: " pe B. si fata lu H. care este ?*)(/& ... "
eu: "B. K. ?"
el: "da"
eu: " aha. îţi dau un bip când ies din casă?"
el: "k"
şi dusă am fost.

am jucat remi. de pe la 12 până pe la 2 jumate.


apoi macaua :)

pe la 4jumate am început mima. 2 ture...
1:

2:

în prima tură a fost cuvântul ăsta:
noi nu l-am putut descifra. nici măcar cel care l-a scris nu a ştiut ce a scris acolo... 
tu ce zici?



pe la 6.45 am plecat şi noi acasă ... :)

*&%¤#

PAZNICUL: 

:)

5 comentarii:

ioneltorac spunea...

Penultima poza arata ca o matrice la liceu, daca mai tii minte. :)

Fetita Junglei13 spunea...

"vin la 6" asa traduc eu.Acum nu stiu daca vine cineva sau e vorba de bautura,daca e ceaiul de la 5,poate e si vinul de la 6.
Oamenii anormali rad,oamenii normali dorm.
TE PUP

Lillee spunea...

M-am chinuit ceva sa descifrez "mesajul"...nu am reusit.
Ma bucur ca faci parte din categoria oamenilor "anormali" Te pup!

Dianna spunea...

foooarte tare :D :D :D ţine-o tot aşa :P
încercaţi data viitoare şi maciupiciu, minţi sau mima pe hârtie :P

Movi spunea...

ce ne-am face noi fara de astfel de lucruri simple si inocente... asta ne face viata mult mai frumoasa si in plus ne mai amintim si de copilasul din noi ;)