10 mai 2010

"CONVERSAŢIE" CU NEBUNI ... 2.

într-o frumoasă zi de primăvară. eu în Iaşi, mama la munci. mă sună la un moment dat...
"vaaaiii... să vezi ce am păţit!!! m-a sunat un drac di copchil, de vreo 20 ani... să vezi ce mi-a zis..." (mama are 57)
nu vorbea nimeni, însă la un moment dat s-a auzit pe fundal "... şi ce să-i zic?" mama închide telefonul. în secunda 2 sună iar...

drac di copchil: ce faci?
mama: ci sî fac? îs la serviciu, lucrez. da'  ce vrei? cine eşti?
drac di copchil: păi... vreaauuu... 
mama: măi, ... tu di undi eşti?
drac di copchil: din Galaţi
mama: aşa. şi? ci vrei? di ci ai sunat? 
drac di copchil: vreau ... nah... ştii tu... vreau ceva cu tine...
mama: măi băiete... tu eşti cu capu' ...
drac di copchil: cum? da' tu cine eşti?
mama: eu?  eu îs Sexy Brăileanca.
drac di copchil: cuum? şi unde stai? 
mama: ... în pu&ă !
drac di copchil: da?
mama: DA !  şi a închis telefonul.



MDA ... când mi-a povestit mama ce a discutat cu respectivul am râs până m-a luat cu dureri de burtă. de 3 ori mi-a povestit, de 3 am râs. cu lacrimi. 
probabil îţi zici: "vaaaiiii, cum să vorbească aşa urât? vaaaaiii" . e problema ta ce gândeşti ... a răspuns după cum a fost întrebată. adică ... un puşti de 20 ani are voie să  sune pe oricine şi are voie să vorbească aşa cum a vorbit... şi mama, doar pentru că are 57 ani, n-are voie să răspundă pe aceeaşi după întrebări ... MĂĂĂIII... INTERESANT. 
deci, e problema ta ce gândeşti tu despre mama mea !!! 

2 comentarii:

Mih spunea...

Foarte tare mama ta :)) =))
Sincer..:)) Un raspuns perfect:)) Ma refer mai mult al partea cu Sexy Braileanca:))

Fetita Junglei13 spunea...

Si daca acum or s-o suen si amicii aluia? :))
Doamna Sexy Braileanca,ne-a dat J nr si vroiam sa ...
Sunt fan
Tanti mama lui ciulici va pup, sa fiti cuminte, aveti grija cu fanii astia,ca nu se stie.
TE PUP