1 mai 2010

LEAPSA

1. Ai o poreclă?
habar n-am. ... stai aşa ... omu' violet îmi zice "hilizito" ... pentru tot timpul zâmbesc, râd, îs veselă ... :)
2. Unde locuieşti?
la mama. şi la tata. ... până într-o zi când se satură de noi şi ne dau afară... "măi... credem că vă cam ajunge... noi nu prea mai avem chef de voi, aşa că ... e cam cu pa de acuma... vrem să ne facem de cap, vrem să stăm singuri, vrem să facem chefuri cu alţi moşnegi, vrem să umblăm în p&¤% goală prin casă ... gata. IA ... FIECARE LA CASA LUI !!! ... CE-I AICI? casă de copii care au crescut??? no no no... e casă de copii care sunt copii ." :)) 
3. Ce înălţime ai?
 habar n-am ... 16?cm. cred.
4. Ai zi onomastică?
 Maria-Viorica. deci da. 2
5. Cu ce te ocupi?
 cu faculta şi cu muncile la stat.
6. Ai fraţi sau surori?
 este. 1 frate
7. Limba maternă?
 materna: română. paternă: ... tot română. veterna(asta e cea de la veri şi verişoare): engleza. :))
8. Limbi vorbite?
 paterna, vaterna, şi un pic de franceză 
9. Colecţii?
 oooo... da. este.
timbre şi "suprize" de la gume în copilărie; apoi: pungi, şerveţele de nas, plicuri, şerveţele de masă şi de scaun :)),  pixuri- din mai 2007 până în prezent -> 7** pixuri am strâns. SĂ VINĂ "PIXELE" LA MINEEEE!!!! 
şi ... AMINTIRI. colecţia de amintiri e cea mai valoroasă :)
10. Număr la pantofi?
 38, uneori 39, alteori 38jumate. 
11. Şcoli absolvite?
 muuuulteeee. ...
12. Materia preferată?
 ...
 13. Ce hobby-uri ai? 
 mai multe. 
14. Bani de buzunar?
 munciţi.
15. Dorinţă?
 n-o trădez, merg închis.
16. Vise?

 în fiecare seară am 
17. Număr norocos?

 la capricorn cică e 3, da' mie îmi place grozav 13. îl iubesc pe 13. :)
18. Ai vrea să revezi…

"Feriţi-vă de măgăruş" vreau. şi "Abracadabra" vreau. şi "Ba da. Ba nu" vreau. şi  vreau şi "Arlechino". şi pe "Aşchiuţă" îl vreau. emisiunea cu omida... şi pe ea vreau săo revăd ... :(( emisiunile copilăriei mele... pe ele le vreau ... da' nu se poate .... :(( 
şi pe bunicu' şi pe bunica aş vrea să-i mai văd o dată ... :(
19. Ai animale de casă?
 de apartament. 2 câini: mama şi fiu-su. îi iubim şi ne iubesc :)
20. Sentimentul cel mai preţuit?

 ...
21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? 

 o zi într-o vară ... :) 


GATAAAA. 
LA CEREREA PUBLICULUI, MAI PRECIS LA CEREREA EI, VA FI COMPLETATĂ DE ROBERTINO . ŞI PAULEAN O VA COMPLETA. 


ŞI TU, DACĂ VREI. :)


cu drag,
.

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

M-am amuzat enorm,revin cu un comentariu detaliat,dupa ce dorm.Sunt franta.
TE PUP SI MULTUMESC DIN SUFLET.

Lillee spunea...

Inconfundabila Iculici :))