11 mai 2010

"CONVERSAŢIE" CU NEBUNI ... 3

... CU O VECINĂ, DE FAPT.
VECINA DE LA PARTER URCA LA VECINUL DE LA 3. vecinul de la 3 e fiul vecinei de la parter. mda... vecina de la parter e o băbuţă :)
eu coboram încet scările... picior. cui ...

ea: "vaaaiiiii... da' ce-ai păţit?"
eu: "am călcat într-un cui"
ea: " vaaaiii... DA'  TU LUCREZI LA SPITAL!!!"
-------- WTF???? ce dracu' a fost asta?????????? ------ :O :O :O :O :O :O  ------
eu: "nah... şi dacă lucrez la spital n-am voie să calc în cuie??? ştie cuiu' ăla de pe drum unde lucrez eu???"
ea: "... ... ..." = a schimbat vorba.

 :O :O :O :O :O :O   :O :O :O :O :O :O   :O :O :O :O :O :O   





:)

Un comentariu:

Fetita Junglei13 spunea...

Tu esti vinovata,clar.Musai sa scrii in talpa sau pe talpa "lucrez la spital,pastreaza distanta legala.Cuiule,chiar daca nu te vad, te simt"
>:D<
TE PUP si nu te mai gandi la el.