1 mai 2010

DE-ALE MELE...O MAŞINĂ ...

Aseară, (tot) în drum spre munci am intrat într-un magazin să-mi iau o îngheţată. când am ieşit era să fac un accident cu o maşină. maşină care era parcată ... unde? exact.
PE TROTUAR. :)

ŞI EU PE UNDE MERG? pe stradă??? şi dacă îmi dau amendă ??? să nu ţi-o dau de cap? măi, dobitocule şi dobitoaco ... eu pi uni merg??? 
DA' ... MILIŢIA? MILIŢIA CE FACE? CE FACE DOMNU' MILIŢIAN??? freacă teiu' .

DA, BREE, am lăsat numărul complet. CĂ EVA E PRINTRE NOI ŞI E  TUTĂ !!!

MAAARŞ.

2 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Foarte bine ca ai lasat nr complet, sa stim si noi :D

Fetita Junglei13 spunea...

Cand merg pe strada si pe trotuar sunt masini parcate,dca sunt apostrofata de vreun sofer,ii spun "ia mergi si tu pe trotuar,daca poti,ca uite-l e plin de masini si-am crezut ca s-au inversat rolurile".Nu mai zice nimic.
TE PUP