9 mai 2010

ÎNTÂRZIERE

Am întârziat oleacă cu teatrul ... am umblat oleacă prin spital ...
aseară, piciorul meu a făcut cunoştinţă cu un cui. aşa că ... azi umblă de la un spital la altul că "nu avem vaccin. mergi la vechi, că acolo au. dacă nu, vino mâine, poimâine ..." "mâine plec la iaşi." "faci acolo" AAAAAHA... , deci nu ajunge cât umblu pe aici, mai mergi şi prin iaşi...
...
în fine, am mers la celălalt spital (la noi, spitalul e împărţit în 2 3 părţi: spitalul mare sau nou, unde sunt aproape toate secţiile, vechi -unde sunt 3 secţii- şi noi, dermato-venerice, care funcţionăm într-o casă foarte veche, nemţească -cred- vis-a-vis de spitalul vechi), unde mi s-a spus că au trimis fiole ATPHA la nou, da' dacă vreau aştept şi-mi face. cât trebuia să aştept? mult. aşa că am plecat înapoi la nou.

... oricum, m-au pansat, m-au vaccinat... am aşteptat muuuuuult să-mi iau concediul... am plecat acasă ... important e că AM UN PICIOR UMFLAT ŞI MĂ DOOOAAAREEEE GROAZNIC. ABIA MERG...
:-S

TEATRU. 103 - "LA RĂSCRUCE DE VÂNTURI"


.

3 comentarii:

ioneltorac spunea...

Insanatosire grabnica.

Fetita Junglei13 spunea...

Daca pun mana pe cuiul ala sa vezi ce-i fac.Il duc sa-l topeasca.Pana apuc sa pun eu mana, ai pus tu piciorul :(
>:D<

Fetita Junglei13 spunea...

N-am scris despre teatru,cred.
Sunt restanta,le ascult incet,incet pe toate.Momentan tot cu Hrusca sunt.Sunt unele melodii,ce ma schimba, imi schimba starea,ma fac sa rad, sa cant,sa topai :).Asa ca momentan,cu Papadia,am nevoie de ea.
TE PUP