25 mai 2010

AM. N-AM

am vecini de camera oleaca nebuni. la ora 02:05 inca asculta muzica la maxim si cu usa deschisa... asa ... sa petreaca toti studenti impreuna cu ei ...
n-am somn. vinde cineva?
am cosuri. o gramada. in perioada pubertatii nu am avut atatea cosuri cate am acuma. FUCK.
am baut o cana de vin cu una dintre colegele de camera. bun vinul, buna colega.  :*
am chef de negru
n-am chef de examen
am chef de o petrecere romaneasca, cu lautari si cu muzica veche si buna
am un urs cu care dorm
am dor de tine
n-am chef sa zambesc. azi

ABEREZ IN CONTINUARE ... IN SOMN.



am dor de violet (-e) :)

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Cat imi place "suna-ma noaptea doar dupa doua", hai zambeste ca pe mine ma suna sa-mi spuna "je t-aime".O sa-mi inchid telefonul.
TE PUP

Movi spunea...

ehe asa e viata de student ... cand studentul are de sarbatorit ceva sarbatoreste :D
ia si zambeste indiferent de situatie ca de nu bataita ;)