9 mai 2010

ATENŢIE , MĂ IMBOGĂŢESC!!!!!!!!!!!!!!! IUUUUUUU HU :))

prin ce metode, cum, când... încă nu se ştie. se ştie că mă îmbogăţesc.
cum de ce???? în ultima vreme, lumea îmi zice... "vaaai, nu te-am recunoscut. ai să te îmbogăţeşti" ... mda. sunt precisă. 
WTF???????????????? DE UNDE PÂNĂ UNDE SE ÎMBOGĂŢEŞTE OMUL DACĂ NU E RECUNOSCUT... TOT TIMPUL M-AM ÎNTREBAT.  MISTER.

azi am fost în vizită. la etajul 3. coborând eu scările şotâng-şotâhg (picior întâlnit cui. respingere reciprocă....) mă întâlnesc cu o colegă de serviciu, care lucrează pe altă secţie unde eu am lucrat 1 an şi oleacă. 
eu: "Hristos a înviat!"
ea: "adevărat a înviat! ... vai... cât mai aveţi de coborât... nu vreţi să vă ajutăm???"
***de menţionat: e cu vreo 15 ani mai mare ca mine. dintotdeauna mi-a spus pe nume şi mi-a vorbit cu tu. mi-era incomod dacă vorbea cu DUMNEAVOASTRĂ.  aşa că, în momentul în care am auzit-o că vorbeşte cu la plural... m-am uitat în jurul meu... poate mai era cineva pe lângă mine şi nu ştiam eu. DOAR EU.
eu: "nu, mulţumesc. mă descurc. da' ... SUNTEM MAI MULTE PERSOANE ŞI EU NU VĂD BINE???"  
ea, uitându-se la mine... "vaaaaai, maria, nu te-am recunoscut !!!! AI SĂ  TE ÎMBOGĂŢEŞTI !!!!!!   ai slăbit, ai schimbat coafura... nu te-am recunoscut! "

GATA. FUG LA LOTO-PRONO SĂ PUN NIŞTE NUMERE LA LOTO. 

STAAAAAAAAAAAAAI CĂ E ÎNCHIS. :)) ÎN CAZUL ĂSTA, LA NOAPTE VA PLOUA. ... CU BANI. PENTRU MINE. 

:)) MUHAHA HA :))


6 comentarii:

Tlaloc spunea...

sper ca dai de baut daca castigi
:)

Fetita Junglei13 spunea...

Imi pare rau pentru picior.Tu-i scandura ... nu,nu-i bine,cum sa tu-i scandura?
TE PUP
S-a terminat si Hrusca.Revin

Dianna spunea...

:)) asta e prezicere specifică prin parte moldovei? :P că la noi când nu te recunoaşte lumea, nu te bagă în seamă şi atât :))

iculici spunea...

pentru Dianna: - e posibil să fie valabil doar pe aici, pe la noi... de atâtea ori am auzit până acum chestia asta cu îmbogăţirea că de-acu, mi-i greaţă ... :)) am di tătii, inclusiv o gaură în picior, numa' bogată nu-s... de fapt, având toati celea, cred că-s bogată... cu tot cu găuri de la cuie în picior... :))

pentru Tlaloc: bineînţeles că da. :) dau vin din strugurii de la munci :)

pentru FJ13: :) PUP

Fetita Junglei13 spunea...

Fii atenta.Propun: cum si eu ma imbogatesc des,din aceeasi cauza,sa deschidem afacerile mele.Cariera de piatra, dudele,etc.

iculici spunea...

pentru FJ13: BINEÎNŢELES. PROFITUL ÎL ÎMPĂRŢIM CU CEI CARE NE URMĂRESC ABERAŢIILE :)