8 iunie 2010

3-4 ÎN 60-62. PRACTIC

TEORETIC, în 60-62 ore (de vineri dimineaţa până duminică noapte) nu am dormit.
PRACTIC, am  mai furat eu vreo 3-4 ore de somn de pe ici, de pe colo ...

un scurt ... 3 zile... = motivul lipsei teatrului :)
2 zile petrecute cu aceeaşi oameni mai puţin normali cu care am jucat mima şi remi şi macaua o noapte întreagă...

vineri...
- după clubăreală am adormit pe la 5.
- trezirea pe la 10
- frecat teiul prin camera de cămin
- plecat spre Rădăuţi
- ajuns acasa pe la 19.
- plecat la turte, la bunica finuţei (o să scriu şi despre turtele de vineri)
- întâlnire cu un prieten
- întâlnire cu alţi prieteni la o terasă
- stat la terasă
- plecat pe la 00.30 spre o "petrecere românească", aici:
cu ei:


:D până nu am acceptul lor, nu pot pune pozele needitate :D
- s-a stat şi pe scaune şi pe navete


- s-a dansat şi pe scaune şi pe navete:
            


- pe la 5 am plecat spre casă, eu bucuroasă că ajung în pat să dorm. de unde somn? de unde acasă? noooooooooooo. am mers la o cafea ... 

   

după cafea, eu tot cu gândul la patul meu de acasă şi la urs ... :))
ce urs? ce pat? "mergem la un grătar?"   ceeeee? grătar? "hai la un grătar" am ajuns pe acasă, dar doar în trecere, să iau nişte haine mai grosuţe şi bani pentru grătar 
AŞADAR, la ora 7.10 noi eram în luncă, la grătar. 

  
  




la ora 9.30 aveam programare la coafor. mă gândeam că nu ajung, dar, la 9.15 grătaru' era mâncat, strâns, locul curăţat, noi plecaţi. la 9.30 fix eram  la coafor.
mda ... m-am tuns.

la 10.45 eram la remi :)
somn??? somnul a fost un lux care a lipsit din paisaj până duminică seara :)

la remi, n-am jucat remi, am jucat mima (un rând) şi un rând de macaua. în rest, am stat. pur şi simplu am stat. nu degeaba, am stat şi am băut: eu cola, ei bere.
pe la 5 am plecat. la grătar. da da ... din nou la grătar. în acelaşi loc unde am fost şi dimineaţa, doar că  mai multe persoane ...

   

la 7 jumate eram pe secţie. 24 ore, până duminică la 7. seara.

duminică ...
duş. vizitat finuţa. intâlnit cu fetilii. 
somn am luat pe la 1.
trezirea la 4.45. plecare la Iaşi. examen. vizitat fetele în camin. luat haine mucegăite. plecat acasă.

un sfârşit de săptămână mai nebun decât toţi nebunii. :)
dacă iese o combinaţie faină, îs mulţumită de zilele astea, dacă nu iese combinaţia faină, tot îs mulţumită, pentru distracţie, pentru zâmbete, pentru râs, pentru petrecere...
poate iese...

încă două şi gata.


gata. 

"AI ZÂMBIT AZI?" 
:)
  

Un comentariu:

Fetita Junglei13 spunea...

Bine ai venit in clubul oamenilor,ce n-apuca sa doarma.
Imi plac papucii, i se potrivesc de minune cu sosetele.
Sper sa iasa. Iti urez sa iasa combinatia faina :)
TE PUP