13 iunie 2010

UN CHELNER ... ŞI NU PREA

sâmbătă seara. cald. terasă.
am ieşit aseară cu nişte oameni faini  la o terasă.
ajuns. instalat. aşteptat.
aşteptat ospătar
venit. vorbit. grăbit. plecat.
a revenit cu două meniuri (noi eram 4) ... lăsat1 :) ??????????CE-A FOST ASTA???
ne-am belit noi ochii prin meniu... când a venit după comandă, noi încă nu eram hotărâţi. ne mai beleam ochii, mai râdeam, mai beleam ochii, mai gândit ce să luăm... şi la un moment dat numai ce-l vedem că se repede la meniu (ospătaru') îl ia de pe masă, ne zice în fugă "hai că am clienţi" şi pleacă. ?????????????? CE-A FOST ASTA???
BUN...
între timp, apucaserăm să comandam ... băieţii bere la halbă, cealaltă fată bere fără alcool (ea ne plimba cu maşina), eu îi zic CLAR "eu vreau o votcă, ABSOLUT, ... 50ml(asta ca să înţeleagă omu')" BUUUUUN.
aşteptăm. vine... cu o halbă. pleacă. vine cu berea fără alcool şi cu un pahar cu MARTINI. văd de la distanţă MARTINI-ul, da' mă gândesc că are comandă la altă masă ... ei bine, nu. îl plasează în faţa mea. ?????????????????? CE DRACU' A FOST ASTA?????????

eu: "asta e votcă?"
el: "nu. e martini."
eu: "eu am comandat votcă. absolut."
el: "ăăăăăă... n-am absolut."
eu: "atunci, FINLANDIA"
ia martini-ul şi pleacă. aşteptăm. vine cu o halbă de bere şi votca mea.
BOOOOON. la final, când mă uit pe bon...  suprize-suprize... :)  votcă STALINSKAYA .  ????????????? CE DRACU' A FOST ASTA???????????  îl chemăm să ia banii (când a văzut că-l chemăm a trântit o dată cheile pe masă-la masa unde era el- de-am crezut că se sparge masa, şi vine nervos către noi. iar: ???????????????CE DRACU' A FOST ASTA????????) când ajunge la masă îi zic: "Marius, finladia e la fel cu stalinskaya? nu mă refer la bani, zic de calitate, de gust ..." "nu" "păi... şi atunci, de ce mi-ai adus stalinskaya??? eu am zis clar finlandia" "nah ... luaţi 5 lei înapoi." "Marius, stai oleacă. nu e vorba de bani. problema e că eu am comandat ceva şi tu mi-ai adus altceva." "păi, nah... îs obosit" ????????????? CEEEEEEEEEEEE?

ACUM... oleacă de explicaţii ... copilu' ăsta, chelneru', e vecin cu mine. îl ştiu de când s-a născut. cred că are vreo 17 ani. drac di copchil... în fine... faza e că nu prea mă suportă el pe mine. de ce? nu ştiu şi nici nu mă interesează.
BUUUUUN. CĂ NU MĂ SUPORŢI E PROBLEMA TA. DA' ÎN MOMENTUL ÎN CARE EU VIN PE TERASĂ, TU NU MĂ CUNOŞTI, EU NU TE CUNOSC. TE COMPORŢI CIVILIZAT.
MĂ URĂŞTI? FOARTE BINE... MĂ URĂŞTI ÎN FAŢA BLOCULUI.
VREI SĂ MOR ÎN CHINURI? APLICI PICĂTURA CHINEZEASCĂ ÎN FAŢA BLOCULUI. ÎN NICI UN CAZ LA SERVICIU. MĂ URĂŞTI ALTĂDATĂ, NU PE TERASĂ.
CĂ ... DACĂ TU VII LA MINE LA SERVICIU ŞI EU ÎNCEP CU FIGURI ŞI CU TALENTE, ÎN SECUNDA 2 TELEVIZIUNEA E PE SECŢIE.
EŞTI OBOSIT?????? CAUŢI UN SERVICIU CARE NU TE OBOSEŞTE ÎN HALUL ĂSTA... ŞTIU CĂ E VARĂ, ştiu că e vacanţă, ştiu că ai nevoie de bani, ştiu că e obositor....ŞTIU. TE ÎNŢELEG. DA' ... NU MĂ INTERESEAZĂ. NU ESTE PROBLEMA MEA. NU MĂ PRIVEŞTE.  TU ŢI-AI ALES SERVICIU ĂSTA, PRESTEZI CONFORM REGULAMENTULUI.
ŞTIU CĂ NU VEI AJUNGE PE AICI NICIODATĂ. O SĂ ŢI LE SPUN ŞI ÎN FAŢĂ.

dacă frate-miu ar face aşa vreodată, în secunda 2 zboară. zboară spre alt loc de muncă.
da. şi frate-miu e ospătar. şi el munceşte zile întregi una după alta. da'  ... dacă oboseşte, zboară.
unde e angajat acum, la un popas turistic în afara oraşului, are aşa programul: o săptămână e acolo, o săptămână acasă. e mai uşor cu naveta. TU, MARIUS, ÎŢI DAI SEAMA CĂ o săptămână cât e acolo, nu stă degeaba. face acelaşi lucru ca şi tine. ŞI SUNT ŞI ACOLO CLIENŢI CARE STAU PÂNĂ TÂRZIU, DA' NU E OBOSIT.
ÎN FAŢA CLIENTULUI, NU EŞTI OBOSIT. NU AI PROBLEME, (astea rămân acasă), NU EŞTI STRESAT. 


 da, breeee, mai bea omu' (adică je) din când în când şi câte o votcă :D

:))

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

In multe locuri din lumea asta zboara.Direct si fara alte discutii.Oboseala?Obositi suntem cu totii,dar bunul simt nu trebuie sa lipseasca nici atunci.

artemis spunea...

Bine ca ai din nou optiunea cu nume..ca eu am niste probleme cu contul de pe google ( tehnologia asta..) si nu mai puteam sa iti las comentarii. Da, ai dreptate . si asta e valabil pt orice domeniu in care ai lucra. Si pana la urma e normal si in interesul lor sa fie competenti, daca mai vor clienti..