1 iunie 2010

NU AM GASIT

am cautat un sotron.
azi, am umblat prin doua parcuri in cautarea unui sotron. nu l-am gasit :(

IN SCHIMB, am gasit asta
la intrarea in parc

.
asa?

in parc nu am voie cu caini. in fata blocului nu-i voie, fac vecinii scandal ca miroase si ca se usuca florile de la oleaca de pisu de catel. de catel de casa. ca pe aia vagabonti nu-i mai poate opri de la pisu care si cum vrea... hipodromul l-au inchis.
UNDE AM VOIE CU CATEII? UNDE MERG CU CATEII SA FACA UN PISU MIC?
in parc nu e voie cu bicicleta. pe strada poti fi accidentat. pe trotuar ... pe trotuar is pietonii. pe trotuar s-a marcat un spatiu special pentru biciclete. nici acolo nu se poate merge cu bicicleta, ca mai se odihneste o masina. 2.3, sau merg pietonii. ca nu le ajunge restul de trotuar.
UNDE E VOIE CU BICICLETA????

mi-e dor de concursurile de desene pe asfalt.
mi-e dor de sotron.
mi-e dor de elastic. mi-e dor de Maria din Sibiu.
....................................................................................................................................................................

PENTRU OMU' VIOLET:

LA MULTI ANI !!!

CU DRAG,
 "HILIZITA".

Un comentariu:

Fetita Junglei13 spunea...

Nu mai sunt.Nici copiii nu mai sunt ce au fost.Copiii acum merg la restaurant de ziua copilului,ca asta le organizeaza parintii.
Sotron? Eu am jucat,la serivicu.
TE PUP >:D<