4 iunie 2010

MDA ....

am facut-o si pe asta: am fost in club. JOI. pentru mine e o premiera. joi, pana acum, n-am mai fost in club/discolteca.
prin 1999 am fost intr-o saptamana de vreo 4 ori. luni, marti, vineri si sambata; si in oras si la bunici.
dar JOI inca n-am fost.

in seara asta i-am vazut pe viitori medici,  stomatologi, bioingineri, moase, asistenti medicali,  kinetoterapeuti =medicinisti  cum numai ei stiu sa se distreze... de fapt, trebuie sa vorbesc la persoana I plural, ca si eu fac parte din grupu' asta mare. :)
cum am ajuns joi in club? pai, joi e (dintotdeauna, cred) seara studenteasca in cluburi/disccoteci.
unde mai pui ca acum a fost si seara MARLBORO. este o campanie nu stiu ce, cu tot felul de chestii ... de la promotii la tigari pana la tot felul de mocaciuni ...premii, cadouri, tigari ieftine, carduri ...
aaaaa ... si fete cu buze groase si foarte rosii :))
in club am fost cu una dintre colegele de camera is mai cu niste copii de prin camin, colegi si prieteni de-ai ei ...
am participat toti la tot felul de jocurele si nici unul nu a plecat din club "cu mana in fund" (vorba lu' taica-miu. cum mergi asa, cu mana-n fund??? nu se poate, ia si tu ceva acolo ... )
mocaciunile o sa le pun mai tarziu oleaca.


 de fapt, am fost in doua cluburi. >:)

hi hi hi
:)

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Cum sa n-ajungi vre Joi? Doamneee si la Caminul Cultural era tot Joi,candva. Era filmul intai si-apoi discoteca de Joi.

Lillee spunea...

Ma bucur ca te-ai distrat :D