27 iunie 2010

O LEAPŞĂ ...

AM GĂSIT-O UNDEVA, ... PE UN BLOG, ...

* Dacă eram un anotimp …ERAM PRIMĂVARA
* Dacă eram o lună … ERAM MAI
* Dacă eram o zi a săptămânii … ERAM SÂMBĂTĂ
* Dacă eram o parte a zilei … ERAM DIMINEAŢA
* Dacă eram un animal marin … DELFIN
* Dacă eram un animal de uscat … CĂŢEL
* Dacă eram o virtute … ERAM RĂBDAREA
* Dacă eram o planetă … PLUTO
* Dacă eram un lichid … VIN. fără plecare. doar dus, fără întors
* Dacă eram o piatră … ONIX ?!
* Dacă eram un metal … CUPRU
* Dacă eram o pasăre PORUMBEL

* Dacă eram o plantă … ERAM FERIGĂ
* Dacă eram o stare a vremii … ERAM PRIMĂVĂRATECĂ
* Dacă eram un instrument muzical … PIAN SAU TOBE
* Dacă eram un sentiment… ERAM IUBIREA RECIPROCĂ
* Dacă eram un sunet … .
* Dacă eram un cantec … ERAM "NOTHING ELSE MATTERS"
* Dacă eram un film … ERAM "AUGUST RUSH"
* Dacă eram un serial … . "GREY'S ANATOMY"
* Dacă eram un oras … ERAM RĂDĂUŢI
* Dacă eram un gust … ACRU
* Dacă eram o aroma … ERAM IUTE
* Dacă eram o culoare … ERAM NEGRU. şi violet, PROBABIL
* Dacă eram un material … CÂNEPĂ. :))
* Dacă eram o parte a corpului … FICATUL
* Dacă eram un drog … :)) CÂNEPĂ
* Dacă eram un accesoriu … . ERAM ... CERCEI

* Dacă eram o expresie a feţei … ERAM UN ZÂMBET, bineînţeles
* Dacă eram o materie … FILATOARE :))
* Dacă eram un personaj de desene animate … SANDY BELLE
* Dacă eram o formă …CERC

* Dacă eram un număr … ERAM 13. SE ŞTIE :))
* Dacă eram o maşină … ERAM MERCEDES
* Dacă eram o haină … ERAM O ROCHIŢĂ DE VARĂ.


ÎŢI PLACE? O COMPLETEZI.

NU-ŢI PLACE? NU O COMPLETEZI


:)

6 comentarii:

ioneltorac spunea...

Ba da! Super intrebari! Si mie mi-a placut August Rush.

Fetita Junglei13 spunea...

Tin minte ca am facut-o anul trecut.Am sa caut zilele astea si am sa iti arat :)

Fetita Junglei13 spunea...

Am facut-o anul trecut.Am sa caut link-ul,luna=septembrie,numarul 13, planeta= Pluto :))
TE PUP si ai grija de tine >:D<

Fetita Junglei13 spunea...

Vezi ce inseamna sa n-am memorie buna,scriu de doua ori acelsi lucru :))

Fetita Junglei13 spunea...

Gata,uite aici http://fetitajunglei13.blogspot.com/2009/09/daca.html
TE PUP

Fetita Junglei13 spunea...

Daca tot am dat patru,merge si al cincilea,cu toate ca am intrat pentru Hrusca.
TE PUP >:D<