17 iunie 2010

SINCRONIZARE???

duminica noapte, la munci, ma gandeam eu asa, in capul meu ... "azi, pe mess nu vorbesc cu nimeni.... vrei poze, AZI NU. POATE MAINE,.vrei sa vorbim cacaturi, AZI NU, POATE MAINE. vrei sa te certi cu mine, AZI NU. POATE MAINE.  vrei sa ... ... ... ... ... NU. POATE MAINE FACEM CUM ZICI TU, DAR AZI NU." aveam si statusul corespunzator ...
cand ajung acasa, netul ma anunta ca ...AZI NU. POATE MAINE.
????????????????? ASA?????????????????
DA.
in 8 ore cat m-am invartit eu prin casa, jumate de ora am avut net, suficient cat sa pun un Hrusca si sa programez un teatru.

la un moment dat, ma gandeam sa o sun pe mama. nu termin gandul si ma suna mama.

in ultimele zile, mi se intampla faze de astea  spuki cu un el, cand ma gandeam eu intr-o zi sa-i scriu un mesaj. n-am apucat, ca mi-a scris el mesaj.
si ... de fiecare data cand planuiesc sa nu sun, sa nu  scriu mesaje, NIMIC, nici un semn ... NIMIC, el scrie mesaje, el da bip, el se baga in seama.
azi, IERI, dupa o "discutie" aiurita prin sms-uri, eu inchei cu "Hai, ti pup. ne auzim mai incolo", cu gandul ca , undeva dupa-amiaza tarziu, sa mai vorbim SAU NU. dupa nici jumate de ora, ... pim-pim pim-pim ... mesaj. "gata examenul? cum a fost?"
?????????????????????????? ASA?????????????????????? ..............
DA'  DE CE??????????????



PLAN. PENTRU TOATA ZIUA ... NU. nu sun. nu scriu, NIMIC.
oricum, nu ajunge el pe aici sa vada si sa "strice" PLANUL. >:) MUHAHA
seara revin cu rezultate. :)

CA SA NU MAI ZIC DE ADRIANA, CUM GANDEAM NOI doua aceleasi treburi in acelasi moment,
sau despre FJ13 ... cu care gandesc acelasi lucru la un moment dat, desi ne stim, virtual, de mai bine de un an :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

daca azi nu, poate maine, da ieri sigur da :)))

Fetita Junglei13 spunea...

Unu-schimbasi tapetul,e si niste mov.Imi zise dracu' sa-ti spun sa schimbi, dar n-am vrut,i-am zis sa-ti zica el.
Doi- si daca iti spun cate am gandit.Vroiam sa scriu ceva,dar intram la tine intai,surpriza,gaseam asemanator si taceam si ma gandeam si ma intrebam (asta e normal la mine).
TE PUP >:D<