13 decembrie 2009

DE-ALE MELE...

HRUSCA. STEFAN HRUSCA...

PENTRU MINE, STEFAN HRUSCA NU INSEAMNA COLINDA. NU. PENTRU MINE, HRUSCA E "UN POPAC FOI" ;)) ADICA, "UN COPAC CU FLORI" :D SI "IUBITO, IN SEARA ASTA IMPARATEASCA ..." ... DIN COPILARIE VIN ACESTE REFRENE.
ACUM, AM DESCOPERIT ALTE SI ALTE BALADE SI MELODII, TOATE SUPERBE.

FIIND O CIUDATA, EU NU ASCULT COLINDE DE CRACIUN. COLINDELE LE AUD PE SALA, IN FATA USII APARTAMENTULUI, COLINDE CANTATE IN GRABA SI AFON DE COPILASII CARE VOR SA LE TERMINE CAT MAI REPEDE SA IA BANII SI SA URCE LA ETAJUL 2.
IN CALCULATORUL MEU NU ESTE NICI O COLINDA. >:)




HRUSCA=COPILARIE. COPILARIA MEA. A NOASTRA (EU SI FRATE-MIU).


STEFAN HRUSCA-UN COPAC CU FLORI
Asculta mai multe audio Muzica


FRUNZE....... @};- STEFAN HRUSCA
Asculta mai multe audio Muzica

IMI PLACE MULT HRUSCA. :)

7 comentarii:

Lillee spunea...

Nici eu nu am colinde in laptop, stai linistita :)

Fetita Junglei13 spunea...

Pentru mine "HURSCA" inseamna acelasi lucru.Ti-am zis ca mie nu-mi audce Msoul bradul,cand l-am facut,am fost apostrofata de o ea"pai tu asculti radio?Se asculta colinde acum".Eu cred case asculta ce simti,nu e o regula.Canf s-o infiinta fun clubl ciudatilor am sa ma inscriu si eu
TE PUP

iculici spunea...

@ Lillee - PFIIIUUUUUU... MA GANDEAM CA-S UNICA FIINTA CARE NU ASCULTA COLINDE LA CALCULATOR/CASETOFON/RADIO/ ...UNDE S-OR MAI DIFUZA ... DE CRACIUN. :)
>:D<

@ Fetita Junglei13 - CRED CA VOI FI PRINTRE MEMBRII FONDATORI. SI ... O SA AJUNG ASA CUM E ILIESCU, MEMBRU DE ONOARE :)) ADICA, LA UN MOMENT DAT OR SA VREA SA MA DEA AFARA DIN CLUB SI N-O SA AIBA CUM, CA DOAR IS MEMBRU FONDATOR :)) :)) =)) =))

iculici spunea...

:-> MUAHAHA HA. :))

Fetita Junglei13 spunea...

Ce ma distrezi,dar ce ma distrez eu acum,cand vad cum am scris.
Daca reusesc sa te dea afara,sa intri pe geam.
Ca si cuvant antispam am "crinlin" il vad si rad si mai tare.
TE PUP

Fetita Junglei13 spunea...

=))

Fetita Junglei13 spunea...

Hrusca reprezinta pentru colinde ceea ce Leonardo Da Vinci este pentru pictura Cand primeste un apel, telefonul lui Hrusca suna lin Ca sa-si stapaneasca lerul in timpul anului, Hrusca ia calmante, dar de Craciun da jos cenzura Hrusca-i Hrusca si iarasi Hrusca Hrusca pentru noi este Chuck Norris doi Politia il opreste pe Hrusca doar ca sa-i umfle roata Chitara lui Hrusca e mai tare ca sabie lui Stefan Cand Hrusca e racit se amana Craciunul Mos Craciun este al doilea producator de ler dupa Hrusca Primul cuvant zis de Hrusca n-a fost “mama” ci “ler” Hrusca a refuzat un featuring cu Madona la colinda “Ca o virgina” Hrusca a construit primul baraj care nu lasa lerul sa se duca pe apa sambetei Lui Hrusca nu-i sare mustaru, ii sare leru
Pumnii lui Hrusca se numesc Ler si Iarasi Ler Hrusca are un ler, o datorie, o misiune de indeplinit