6 februarie 2010

DE-ALE MELE...MULŢUMESC !!! 2

ÎŢI MULŢUMESC!

:)
MULŢUMESC PENTRU CĂ M-AI ÎNTĂRIT.
ÎŢI MULŢUMESC PENTRU CĂ ATUNCI M-AI DISTRUS ŞI DATORITĂ ŢIE, ACUM SUNT MAI TARE DECÂT O PIATRĂ, MAI RECE DECÂT GHEAŢA.
ÎŢI MULŢUMESC PENTRU CĂ TE-AM IUBIT.
ÎŢI MULŢUMESC PENTRU CĂ M-AI TOPIT ATUNCI PENTRU CA APOI SĂ ÎNGHEŢ MAI TARE CA ÎNAINTE.
ÎŢI MULŢUMESC CĂ AI FOST.
                ŢIE,
ÎŢI MULŢUMESC !

E AŞA BINE SĂ FII CU SUFLETUL ÎNGHEŢAT... NU TE ATINGE NIMIC, NU TE LOVEŞTE NIMIC; NICI UN PUF NU MAI AJUNGE ACOLO ...

PÂNĂ REUŞEŞTE CINEVA SĂ TOPEASCĂ PUŢIN GHEAŢA... MAI ESTE DRUM DE PARCURS ...




MULŢUMESC !!!

UNUI SCAI.

7 comentarii:

Anonim spunea...

frumoase ganduri;)

Fetita Junglei13 spunea...

E ca merita multumit?Cunosc sentimentul,merita un merci,pentru ca uite SI asa am invatat ca viata-i colorata.
Probabil ca o sa vina o zi cand gheata va incepe sa se topeasca,dar pana va deveni ea fluviu,s-ar putea sa inghete iar,sau cu alte cuvinte hai sa suflam si-n rosii,ca iaurtul mai are sanse de incalzire.
>:D< :*
Apropo,eu sunt asa de rece si am asa un strat gros de gheata,incat acum ceva vreme un domn de bine mi-a zis ca degeaba incerc eu sa fac "sa se creada ca eu am scufundat Titanicul, pe dedesubt e altceva".

Fetita Junglei13 spunea...

Ti-am zis de melodie?Nu cred, imi plaaaaceeeeeeeeeeeeee muuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllttttttttttttt. (asta e un tipat de bucurie)

Lillee spunea...

Frumoase sau nu gandurile, eu simt ca Iculici e trista...:(

iculici spunea...

TRISTĂ, VESELĂ... VIAŢA ÎŞI CONTINUĂ DRUMUL ...
VIAŢA MEA NU E ROZ. VIAŢA MEA E GALBEN-VERZUIE. :))

ioneltorac spunea...

Ce nu te omoara te face mai puternic. :) Keep walking

Paul spunea...

intradevar incearca sa crezi, deschide nu un ochi, deschidei pe amandoi si uitate in jurul tau si spunemi ce vezi.ai un suflet prea balnd si prea deschis tuturor.rece nu esti esti calda.rece vai fi dupa ce vei spune la revedere.incearca totusi sa privesti persoanele nu viitorul.si nu mai fi suparata pentru ca "el" nu este suparat pe tine.este suparat pe el si greselile lui.de asta sia facut blog.