17 februarie 2010

DE-ALE LOR ... FEMEIA

INIŢIAL, ACEST POST ERA PROGRAMAT PENTRU MARTIE. DA' ... M-AM SUCIT.



AICI  AM CITIT PRIMA DATĂ DESPRE CHESTIA ASTA CU FEMEIA... APOI LA EA ŞI AZI FJ13  ÎMI ARATĂ O CRATIŢĂ CU CĂPŞUNI, ZAHĂR ŞI 2FELII DE LĂMÂIE ...
NAH ... TRE' S-O FAC ŞI PE ASTA... MERSU' TRENULUI  E AŞA: ".Pai da, pentru ca trebuie sa atasez o poza cu mine ( care ar trebui sa reprezinte "femeia") si in cele din urma niste versuri."
AŞADAR ...
POZA:
AM ŞI URECHI, AM ŞI NAS, AM ŞI PUŢA ŞI BURIC. E FEMEIE? E. APROXIMATIV.
:))
VERSURI: 


FEMEIA, ETERNA POVESTE
"Grele
Sunt nopţile cu stele
Când singur esti şi-ai vrea mângâieri
Dulci ca şi ieri
Dar în zadar
Te lupţi amar

Cheia
Vieţii e femeia
Şi numai ea îţi dă ce doreşti
Doar sa ştii s-o iubeşti

Femeia
Eterna poveste
Nu-ntreba cine este
Şi iubeşte-o mereu

Oricare
Ar fi ea sa fie
De ţi-a fost dată ţie
Ia-o că-i bunul tău

Ascultă
De vrei sa fii fericit
Refrenul
Acestui cântec trăit

Femeia
Eterna poveste
Nu-ntreba cine este
Si iubeşte-o mereu

Femeia
Eterna poveste
Nu-ntreba cine este
Si iubeşte-o mereu"




.

3 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Poezia ca poezia, dar poza este criminala. Nud...playboy muhaha. You sexy mama. Te pup!

Fetita Junglei13 spunea...

:)) cat am oscilat eu intre poze,ca am vrut sa pun si nudul meu cu paturica si melodia lui Titi Botez,dar e bine ca le gasesc la tine.
TE IMBRATISEZ CU MULT DRAG >:D< si merci, rad si cant.

Fetita Junglei13 spunea...

na na na i-am vazut "puta" lui iculici,na na na sa vezi ca apare la stiri cu litere mari ep bustiera "bloggerita iculici si-a etalat splendoarea pe mizeria ei de blog"