27 februarie 2010

DE-ALE MELE... "CONVERSAŢIE" CU NEBUNI ...

DUMINICĂ SEARA. LA MUNCI.
JBEEEEENG... UN  MESAJ PE TELEFON. NU CUNOSC NUMĂRUL.

EL/EA: "CINE EŞTI?"
EU: "DA' TU CINE EŞTI?"
EL/EA: "AM GĂSIT NUMĂRUL ĂSTA ÎN TELEFONUL MEU ŞI NU ŞTIU AL CUI E"
EU: "AŞA. ŞI?"
EL/EA: "TE ROG ÎN TOATĂ VIAŢA TA SĂ NU MĂ MAI DERANJEZI. NU ŞTIU CINE EŞTI ŞI ..." NU-MI AMINTESC EXACT CE A SCRIS ÎN CONTINUARE...
EU: "NU CUMVA TU MĂ DERANJEZI PE MINE? NU TU AI VENIT CU MESAJELE? DACĂ NU ŞTII NUMĂRUL, ÎL ŞTERGI, NU?"
EL/EA: "ORICINE AI FI, MARŞ ÎN PULA MEA ŞI ACUM GATA"

.......................
ĂĂĂĂĂĂĂ... CE A FOST ASTA? N-AM CITIT EU BINE ATUNCI? ........ WTF????
ADICĂ, PRETINZI CĂ NU MĂ CUNOŞTI, DA' MĂ ÎNJURI. DE CE ????

TU CE AI FI RĂSPUNS???

IATĂ RĂSPUNSUL MEU:
"Măi băiţas/fetiţo, pentru a înjura o persoană trebuie să o cunoşti în primul rând, nu? Mă cunoşti de undeva? NU. şi-apoi, crezi tu că aş încăpea în pula ta? Îţi zic eu: NU. Dacă tu te simţi bine înjurând, înjură-i pe cei pe care-i cunoşti! nu te-a învăţat mămica ta că nu e bine să vorbeşti cu străinii? Străinii pot fii uneori oameni foarte răi! Pe viitor, grijă mare cu străinii!!!                                           ZONĂ."

TOTUŞI, CHIAR AŞA DOTAT CREZI TU EŞTI??? ÎNCÂT SĂ ÎNCAP EU ÎN PU.. TA??? MAI FĂ CÂTEVA MĂSURĂTORI ŞI COMPARAŢII...
BINE CĂ A SCĂPAT MAMA CU BINE ŞI NU A TREBUIT SĂ MĂ  PRIMEASCĂ EA ACOLO UNDE AM PETRECUT DEJA 9LUNI.  PFIIIU.

AAAHA... SĂ-ŢI ZIC O CHESTIE: CONVERSAŢIA SE TERMINĂ CÂND PUN EU PUNCTUL FINAL !!!! CLAR???  AM O MÂNCĂRIME LA DEGETE SĂ SCRIU AICI NUMĂRUL DE TELEFON, DA' ... IAU O PASTILUŢĂ CARE ÎMI CALMEAZĂ MÂNCĂRIMEA. :)
0753...532.

DACĂ ÎŢI PLACE AŞA MULT SĂ ÎNJURI, IA DE AICI:



P.S. NU E mada. SUNT  CONVINSĂ. :)

4 comentarii:

Boris spunea...

Se mai intampla si dinastea. Oricum pe internet toata lumea injura ca nu ai cum sa ajungi la ei :D

Fetita Junglei13 spunea...

Pot sa rad?Eu rad :)) si nu rad de ceea ce ti s-a intamplat,rad de tampenia cu "cine esti?" si-apoi... si de "esti sigur ca am loc in puta ta?",exact asa gandesc si eu.
Chiar o sa apara pe blog mai tarziu o postare asemanatoare,nu-i de la telefon,dar m-am amuzat.Daca o sa reactioneze,probabil ca a pus pe altcineva.
Eram la serviciu intr-o zi si vine o doamna si-mi zice"uite imi tot da bip nr asta,la 22:30 in fiecare noapte",bun,incercam sa sunam cu necunostu,nu raspunde,sun apoi cu nr si surpriza,un copil(dupa voce),ca eu l-am sunat pe el cu ceva vreme in urma,prima si-i zic "mai copile,pai in primul rand e prima data cand te sunt dupa nr asta,ca tu dai bip pe altul,dar de unde esti?",
"Bolintin"
"Aaa, pai vezi,n-ai nicio treaba cu mine sau eu cu tine"
"du-te-n ..." nu stiu in ce,ca inchisesem.
Trec vreo cateva minute,suna,raspund si-mi zice"stiti,ma scuzati,cred ca gresisem nr,de va dadeam bipui si-acum erau niste amici si vroiam sa par smecher"
TE PUP

iculici spunea...

BORIS - DA, PE NET SE ÎNTÂMPLĂ MULTE, ŞTIU. DA' ASTAA FOST ÎN REALITATE, PE TELEFONUL MEU. :P MERSI.

FJ13 - RÂZI, SCUMPA, CĂ DE ASTA AM ŞI SCRIS... PENTRU RÂS. MĂGARU' RĂMÂNE MĂGAR PÂNĂ LA MOARTE. :)

Utsy spunea...

Avem noi o problema cu frustratii tehnologizati:))

Prosti is Doamne!