23 septembrie 2009

LEAPSA

Sunt: MARIA.
Pastrez: ARHIVA MESSENGER DIN IANUARIE 2008 PANA IN PREZENT. IN CURAND, DACA NU REUSESC SA O MUT, SCAP DE EA. :(
Mi-as fi dorit: SA FIU MAI REA.
Nu imi place: SEFA MEA.
Ma tem: .
Aud: MEREU ACEEASI INTREBARE: "CAND TE MARITI?" . JOI :))
Imi pare rau: .
Imi plac: ...
Nu sunt: REA
Dansez: CAND AM OCAZIA.
Cant: NU CANT.
Niciodata: ...
Rar: PLANG.
Plang: RAR. :P
Nu imi place de mine pentru ca: SUNT PREA BUNA.
Sunt confuz: NU PREA.
Am nevoie de: IUBIRE.
Ar trebui: ...

LUATA DE LA OIGEN (http://oigenz-world.blogspot.com/)
:D

Un comentariu:

Fetita Junglei13 spunea...

1. Constanta- Nadia
2.Pastrez- surprizele de la guma Minti,Turbo, ambalaje de ciocolata ante '89, clasoare timbre, caiete de fotbal,servetele.
3.Sa ma nasc pe vremea lui Moromete.
4.Rautatea, fatarnicia.
5.Ma tem: de mine cateodata
6.Aud- normal,stau bine cu auzul
7.Imi pare rau: ca n-am vorbit din prima zi de viata
8.Imi plac multe
9.Nu sunt "Nu sunt ce par a fi
Nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu
Dar fiindca m-am nascut fara sa stiu...
Sau prea curând/
Sau poate prea târziu…
M-am resemnat, ca orice bun crestin,
Si n-am ramas decât… Cel care sunt"
10.Dansez: cand simt nevoia,nu conteaza locatia
11.Cant- tot timpul, d-aia e si loc pe langa mine, fug toti.
12.Niciodata " Niciodata, niciodata n-as putea inlocui dragostea ta"-melodia luii Dorobantu parca, asta imi vine mereu in cap la cuvantul niciodata.
13.Rar:- ma enervez
14.Plang: cateodata
15.Nu imi place de mine: pentru ca pun pe altii inaintea mea si apoi am grija de mine si pentru ca nu pot spune nu
16.Sunt confuza:- rareori,poate atunic cand citesc "Alice in tara minunilor" in chineza si cand primesc anumite maimutoaie (emoticonuri) pe messenger, la care traducerea e alta decat ceea pe care o interpretez eu
17.Am nevoie de: aer
18.Ar trebui:-multe... sa nu mai fim ipocriti, sa fim mai buni,sa invatam sa fim fericiti, sa nu ne mai intereseze viata altuia.