13 septembrie 2009

DE-ALE MELE ... DESPRE CONGO SI ZAMBILICA


DE CE?

ADRIANA , CAND E PLECATA, E PLECATA IN CONGO. NUMAI CE O AUD " ... POATE-S PLECATA IN CONGO". - DE CE IN CONGO? DE CE NU-SI ALEGE ALTA DESTINATIE? ANDREEA, IN SCHIMB, IERI PLECA IN CHINA. AM RASUFLAT USURATA CA NU PLEACA IN CONGO... :P

TOT EA MAI ARE O EXPRESIE: "TE MANANCA CA PE ZAMBILICA" - DE CE ZAMBILICA? CINE E ZAMBILICA ASTA SI DE CE O MANANCA? O MANANCA TARE?

AM INTREBAT-O SI PE EA, PE ADRIANA, TOATE ASTEA... NU MI-A DAT NICI UN RASPUNS.

DE CE?

3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

:)) eu tot cu Congo si cateodata China,dar China-i de bine.Zambilica era candva Dacia tatalui meu,dar de cand cu Viorica ce a zis ca "Lu' Margherita i se vede Zambilica" mi-e cahhh de acest nume:)
TE PUP

Fetita Junglei13 spunea...

Si in COngo ma duc la huiduit de maimute,uite asa ca vreau eu :P,dar ma lupt cu virusii inca si d-aia dau comentul mai tarziu decat celalalt

ioneltorac spunea...

Zambilica e o floare cred. :)