1 septembrie 2010

AMINTIRI

ştiu că nu te interesează pe tine amintirile mele, da' eu tot le scriu.

ea mi-a amintit de oracol :)
le-am căutat pe ale mele. unul singur am găsit :)
am râs grozav citind răspunsurile ...
anul 1994.
răspunsuri şi întrebări(hazlii):

*la întrebarea "CUM SE NUMEŞTE PERSOANA DIN VIAŢA TA AMOROASĂ" răspunsurile primite:
- "nu te interesează"
- "nu vreau să-l divulg"
- "secret"
- "daaaaaaaaaaaa... ai vrea tu!"
- "S... N..."

 "ÎŢI PLACE MUZICA? CARE? (CE FEL?)"
- "da, Rock, METALLICA, muzica veche, Reghy    " <--- :))
- "da, uşoară şi BLUZURILE   " <--- :))
- ... disco, populară, uşoară ...

eterna "MÂNCAREA PREFERATĂ"
- "papanaşi din cartofi şi din brânză, cartofi prăjiţi, cartofi pireu , salată de beuf, floricele de porumb"
- "PIZZA, tocini cu smântână, papanaşi, colţunaşi, DULCIURI"
...

"CUM AI DORI SĂ FIE SOŢUL TĂU? (SOŢIA TA)"
- "nebun şi ţicnit,slab ca să-l pot bate"
- "inteligent, înalt, solid, şi cu bani"
- "bun şi perfect"

"CE NAŢIE, CE RASĂ OMENEASCĂ? (SOŢUL)"
- "Chinez, din burla"

"CE MARCĂ DE CASETOFON AVEŢI?" ... de ce dracu'  mă interesa pe mine casetofonul omului... nu-mi dau seama...
- casio, audio, fugison, elekta, lanio, fublita, international ...
şi ultimul răspuns e de tot râsul: "PANASONIC- (v-am întrecut pe toţi) glumeam"

"DESCRIE-TE!"
- "nebună, ţicnită, nepăsându-mi de viaţă, aeriană"
- "tu ce părere ai?" :)) n-am 
- "las pe altcineva s-o facă"
- "înaltă, slabă, inteligentă, cu nas borcănat şi cu urechi ca de varză" ...  WTF... cum or fi urechile ca de varză... n-am idee...

-
 

- de ce la "scriitorul şi poetul preferat" ţoată (aproape)lumea răspundea Eminescu, Creangă şi uneori mai băgau un Alecsandri ... ????

- ... PLANURI DE VIITOR: 
acum, vin eu cu o întrebare... câţi v-aţi îndeplinit visul??? 
frete-miu în mod sigur NU. el voia şofer pe tir. e chelner, fără permis auto :)
*** numărul 3 e grozav... "adică la machiajuri" :)

- sfaturi
... şi întrebări: 
răspunsurile mele:

*** am o curiozitate: câţi dintre toţi ăştia :

au avut acelaşi răspuns şi anul trecut după moartea lui... ???
sint sigură că toţi aţi plâns şi aţi ascultat muzica lui în neştire. şi aţi mai învăţat şi vreo 2-3 paşi şi aţi fost acolo, în fleş-mob.  ... MĂ LAAAŞI????  ipocriţilor!

***cum să întreb eu aşa ceva: 
uite aşa.

;)) 

mda... ăla-i frate.miu. ăla care mă pupa toată ziua... :) nu.

*** 

filme ... de lungă acţiune... ?????????????????  :O :O :O

la final, data completării... (SINCER !!!) :))

***
EI AU FOST COLEGII MEI DE CLASĂ GENERALĂ. 
:)



CE ÎNTREBĂRI!!! :))
CU RĂSPUNSURI PE MĂSURĂ... 
:)
COPII. 

3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Sfaturi:10- sa nu te mai tunzi scurt,n-ai ascultat de sfat :))
Deci sa nu mai ceri apa, te rog si nu-l.o mai speria :))
Nu mai stiu ce raspundeam altora,dar Jean Constantin nu sunt si nici altceva.Cert e ca,ceea ce spuneam ca imi doream sa fiu in copilarie,am fost,chiar toate trei le-am indeplinit,acum trebuie sa-mi doresc altceva.
Apropo, cum il chema pe strabunicul tau?
Si eu vroiam sa le filmez,pe ambele si sa le pun undeva,dar n-am avut timp.
>:D< TE PUP

iculici spunea...

ÎMI PLĂCEAU MULT ÎNTREBĂRILE DE GENUL: "CUM TE VEZI PESTE 5 ANI?"
"CUM TE VEZI LA 25 ANI? DA' LA ..."
ÎN ORACOLUL ĂSTA NU AM AVUT ACESTE ÎNTREBĂRI.
TARE-S CURIOASĂ CE RĂSPUNSURI AM DAT LA ÎNTREBĂRILE ASTEA... DE-AŞ GĂSI MĂCAR UN RĂSPUNS... :)

:)

Camelia Bucur spunea...

:))) imi pare rau ca n-am pastrat nici unul dintre "oracolele" mele; ar fi fost fain sa face o "reuniune" de oracole on-line:P