1 septembrie 2010

6

acu' 6 ani "am intrat" şi eu în dealul  muncii. legal.
mai lucrasem eu până atunci ... aşa, la negru la albastru (de ce oare se munceşte uneori la negru? când am auzit prima dată expresia asta "muncă la negru" m-am gândit "cine o fi negru ăsta? o fii omu' negru din dulapul vecinilor??? de ce nu muncesc oamenii şi la alte culori???) mai la un fast-fud, mai la un supermarket, mai am stat cu o fetiţă ...
aşa... munci de astea de vară, de scurtă durată...
da' ... din 2004 am intrat în rând cu lumea  :)) gata, nu mai stau pe lângă rând, sunt aliniată alături de ceilalţi, ca un roboţel... :))
*obstetrică = 4luni
*ginecologie = 10 luni
* dermato-venerice = să tot fie vreo 5 ani. :)

între timp:
- faculta  facultă
- şoul şou
- nervii  nervi
- sesiuni după sesiuni
- statul degeaba - stat
- cearta ceartă
- examene de tot felul, cursuri fel-de-fel,
- diplome de toate culorile şi de tot felul... (care stau prin vestiar şi rătăcite prin toată casă)
- marea mare.



mda ... 6 ANI .
:)

Un comentariu:

Fetita Junglei13 spunea...

E a treia oara,cand intru aici si sper sa reusesc sa apuc sa scriu comentariul.Da,tot aia cu energia electrica.
Asta nu e cincinal e sasenal si e de inceput de an bisericesc?
Frumos in dealul muncii,mai apar si vai si unii oameni,ce transforma dealul in prapastii,dar e frumos.
Ce-mi place mie Romica,daca ma nasteam pe vremea ei,sa fiu cam leat asa (ma distreaza asta cu leat)ii propuneam sa ma ia copil de carat caiete de cantece.