22 martie 2010

FEL DE FEL

DE CE .... ?
DE CE "COPII DIN FLORI" ???
ASEARĂ VENEAM SPRE CASĂ, CU FETILII EVIDENT. TRECEM PE LÂNGĂ O CASĂ STRANIE... TOATE ŞTIM CINE STĂ ACOLO ŞI TOATE ŞTIM ŞI CĂ RESPECTIVA ARE UN COPIL... "DIN FLORI" ... DE CE DIN FLORI, MĂ ÎNTREB EU... ?
A STRÂNS MĂMICA PREA MULTE FLORICELE DE PE CÂMPII?
CUM E COPILUL DIN FLORI?

CÂND ERAM MICĂ-MICĂ, ÎN MINTEA MEA DE COPCHIL... ÎMI IMAGINAM CUM MĂMICILE GĂSESC COPII ... AŞA... ÎN FLORI... MINTE DE "DRAC DI COPCHIL" ...
AŞA CUM PE UNII ÎI ADUCEA BARZA, TOT AŞA ALŢII VENEAU DIN ... FLORI ...



DE CE SĂ NU SUNT COPII DIN COPACI ???

DE CE NE AMĂGEAU PĂRINŢII CU BARZA? DE CE COPIII NU ERAU ADUŞI DE O LEBĂDĂ? SAU DE O GÂSCĂ? SAU ... CIOARA? CIOARA DE CE NU ADUCE COPII? EEEE... CIOARA E CEA CARE-ŞI VEDE PUII FRUMOŞI.

:)

6 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Vechile intrebari existentiale. Copii din flori... chiar asa, de ce nu copii din buruieni?

Fetita Junglei13 spunea...

Exact de ce?Ca asta m-am intrebat mereu?Si florile de care sunt?Nemuritoare,puternic mirositoare.Eu vreau sa fie din flori de liliac,se poate?Sau din flori de floarea soarelui.
Ce copil esti?
Pai,mie mami mi-a zis,ca-s din flori de liliac,tu?
De triofi...
TE PUP

Lillee spunea...

Flori artificiale. Aaaa...nu! Gata stiu de ce se spune copii din flori. Adica din floarea aia p...a tigancii =)))

Lillee spunea...

E sau nu asa? :D

Tlaloc spunea...

"m-am nascut intr-un copac intr-un cuib de cioara"

Lillee spunea...

Tlaloc...serios? :))