8 martie 2010

DE-ALE LOR ... "NIŞTE RĂSPUNSURI"


ÎNTREBĂRILE ÎS DE AICI. ÎS ALE MIHAELEI. DE MULT TIMP PREGĂTESC POSTUL ACESTA, CU RĂSPUNSURI ŞI ÎNTREBĂRI ... ACUM A VENIT MOMENTUL ...
MIHAELA: "Va invit sa raspundeti, dar fara minciuni si “poze”. Asa, ca si cum e ultima sansa pe care o aveti ca sa treceti, ca la jocuri,  la nivelul urmator. Cine nu e sincer, nu trece si asta nu pentru ca asa vreau eu,ci pentru ca zidul de care v-ati izbi ar fi  chiar …minciuna voastra . Sau lipsa de curaj…."
1. cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?
LA ABSOLVIRE. A VENIT ŞI  MAMA LA CURSUL FESTIV (IUNIE 2008) ŞI SIMŢEAM EU CĂ E MÂNDRĂ DE MINE. :)
2. pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
PE MINE.
3. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
- ... SĂ ÎNVĂŢ SĂ CÂNT LA PIAN ŞI LA TOBE. 
4. La ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-I cunosti personal ?
MESERIA MEA.
5. Cine e iubirea vietii tale ?
S.S.-A.
6. ce functioneaza cel mai putin bine in relatia ta ?
DACĂ NU E RELAŢIE... CE SĂ FUNCŢIONEZE?
7. ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
CALMUL MEU,PROBABIL. ŞI BUNĂTATEA.
8. care a fost cel mai erotic moment din viata ta in doi ?
NU A FOST.
9. cine a avut cel mai perfect trup cu care ai facut sex (dragoste..) ?
-
10. care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
-
11. care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
CALMUL
12. cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta ?
LA BANCHETUL DE LA SFÂRŞITUL FACULTĂŢII.
13. care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?
;)) M.
14. care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
SUNETUL UNEI MELODII CARE NU-MI PLACE...
15. la ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ?  
LA EXAMENELE DE INTRARE LA LICEU...ATUNCI, ÎN 1997 NU ERA EXAMENUL DE CAPACITATE, NICI TESTELE UNICE NU ERAU... ERAU DOUĂ EXAMENE ... SCURT ŞI LA OBIECT: ROMÂNĂ ŞI MATEMATICĂ. DOAMNEE ,,, CE EMOŢII AVEAM... 
ŞI ÎN PRIMA ZI DE LICEU. :)
16. care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?
ORICE AR FI, NU FUR. NICIODATĂ. NU FUR.
17. cu cine ai avut cea mai proasta experienta sexuala din viata ?
-
18. care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta ?
CÂND AM FOST PRINSĂ CU FIŢUICI. :))
19. in fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
NIMENI NU MĂ ADUCE ÎN STAREA ASTEA. 
20. care e cea mai erotica aroma pe care ai simtit-o vreodata ?
-
21. cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
NU MI-E GREU SĂ SPUN ADEVĂRUL. NICIODATĂ.
22. cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare sa ai o aventura  (one night stand..) ?
T.
23. ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
AŞ VREA SĂ NU MAI FIU AŞA RECE...
24. cu cine vorbesti cel mai des despre sex ?
25. care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
;)) "S-A ÎNCHIS TELEFON, NU ŞTIU DE CE ŞI CUM; TOT CE ŞTIU E CĂ ÎN MOMENTUL ÎN CARE M-AM TREZIT, ERA ÎNCHIS. DE ASTA NU AM PUTUT RĂSPUNDE." ŞI EU ... EU CE FĂCEAM? EU COLINDAM IAŞI-UL, DIN TAVERNA CU KARAOKE ŞI VIN FIERT, ÎN CLUB. DA, MĂI ...TU... TE-AM MINŢIT ATUNCI!!! 
26. ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
-
27. ce calitate a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga ?
-
28. care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
O PĂPUŞĂ DE GENUL "BARBI"
29. care ti se pare cea mai seducatoare ipostaza a ta ?
ÎN NEGRU.
30. pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
PE UN EL CARE M-A DISTRUS LA UN MOMENT DAT. DA'  AM REUŞIT SĂ MĂ RIDIC ŞI ACUM MI-E BINE ŞI SUNTEM PRIETENI 
31. care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
"NU TE BĂGA ÎN RELAŢIA ASTA, VEI SUFERI GROZAV!!!" ŞI CHIAR AŞA A ŞI FOST
32. pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
PE ACELAŞI EL DE LA INTREBAREA 30
33. care e cea mai mare fantezie sexuala a ta ?
LA MARE, VARA, LA APUS ... :))
34. care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
GENETICĂ.
35. cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?
UN OM PE CARE SĂ-L IUBESC ŞI SĂ MĂ IUBEASCĂ.
36. in ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
NU MĂ INTERESEAZĂ SĂ FIU ÎNŢELEASĂ
37. care e cel mai bun lucru de facut dupa sex ?
-
38. care e cel mai frumos cuvant din limba ta ?
"TI PUP" ÎMI PLACE  CEL MAI MULT :))
39. unde te simti cel mai in siguranta ?
ACASĂ
40. care a fost cel mai bizar loc in care ai facut amor ?
-
41. care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
"... cand vorbeam despre ... ... , cand te-ai uitat la mine.... mi-au placut ochii tai
ti-am spus ca esti comica 
nu erai
erai frumoasa" EXACT CUM MI-A SCRIS  :)
42. care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
ADRIANA
43. pentru ce te rogi cel mai des ?
SĂNĂTATE
44. pentru cine din viata ta crezi ca esti sau ai fost cel mai bun partener de sex ?
-
45. cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
.
46. care a fost primul tau vis implinit ?
STUDENŢIA. APOI VIAŢA ÎN CĂMIN...
47. in ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
DUPA 2004 M-AM SCHIMBAT CEL MAI MULT. AM ÎNCEPUT SĂ IES CU O GAŞCĂ DE "NEBUNI" ŞI M-AM SCHIMBAT MUULT. ÎN BINE. SUNT MAI DESCHISĂ, MAI COMUNICATIVĂ, MAI PRIETENOASĂ, MAI VORBĂREAŢĂ... MAI MULTE ... :)
48. care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
NU E ÎNDRĂZNEŢ, DA'  E ALTFEL ... ÎÎ SPUN CĂ O IUBESC. E PRIETENA MEA ŞI CA PE O PRIETENĂ O IUBESC. ŞI EA MĂ IUBEŞTE. :) 
49. ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
HABAR N-AM ...
50. care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
AR FI ... PLIMBĂRI PE FALEZA MĂRII LA RĂSĂRIT ŞI LA APUS ... IUBESC MAREA. 

ACUM ... AŞTEPT RĂSPUNSURI. FIE RĂSPUNZI LA TINE, FIE AICI ... 
OBLIGATORIU VOR RĂSPUNDE Lillee ŞI FJ13 . 
ŞI VOI CEILALŢI... AŞTEPT RĂSPUNSURILE VOASTRE. 
P.S.   VATRA DORNEI, ... AŞTEPT "NIŞTE RĂSPUNSURI" !!!! ŞTIU CĂ INTRI, TE VĂD ...

***



LA MULŢI ANI !!!

3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

=)) m-ai nenorocit
:)) rad,pentru ca dupa ce ajunsesem la intrebarea 38 zic, ia sa vad a predat asta sau nu si surprizaaaaa eu,fj13 sunt acolo :))
La Multi Ani si te pup cum vrei tu ( a se citi dulce,acrisor,d-astea,fara interpretari),dupa ce termin cu liana,am sa scriu.
>:D<

Fetita Junglei13 spunea...

Asta era referire la "a predat asta=leapsa",asa am vrut sa sune, nu ca am zis asta,referitor la tine.Acum mi-am dat seama recitind.Gata,m-am dezbracat,am ramas nud.
Noapte buna :*

Lillee spunea...

Gata...gata, fug sa-mi fac temele :) Stai nu ma grabi...ca eu ma impiedic :))