1 ianuarie 2010

DE-ALE MELE... DESPRE COMA ALCOOLICA

REVELIONUL ...

PUUUF. GATA. A TRECUT.

CE-AM FACUT? AM FOST CU ELE, CU FETILII. :)
NU E INTERESANT CE AM FACUT NOI; E INTERESANT CE A FACUT TELEFONUL MEU :)
MUHAHAHA >:)

:)) PE LANGA FAPTUL CA A PRIMIT O GRAMADA DE MESAJE SI A TRIMIS SI EL VREO 2-3... A FACUT SI O BAITA. ;)) O BAITA INTR-UN PAHAR CU VIN.
DELICIOS. :))

>:) ACUM, E IN COMA ALCOOLICA... MUHAHAHA :))



... SI STA SARACU' DE EL LA USCAT:



E APROAPE MORT. SPER SA-SI REVINA, CA AM O MULTIME DE MESAJE CARE AU RAMAS ACOLO... IN EL >:) SI LE VREAU. VREAU SA LE POT RECUPERA.


HAI, SA TRAIM. NOI SA FIM SANATOSI ...



La multi ani

LA MULTI ANI !!!!

4 comentarii:

danuromania���� spunea...

La multi ani auzi scoate bateria la telefon si usuca-l bine sterge-l si lasa-l vreo trei zile... curata-l si poate ai norocu sa mearga

Lillee spunea...

La Multi Ani! Si ...poate ai noroc sa-si revina telefonul din coma:)

Fetita Junglei13 spunea...

LA MULTI ANI.
In caz ca nu-si revine,du-l la reanimare.Un coleg aseara pe la 22 vine si zice"bai nu-mi mai raspunde asta la nicio comanda,ce sa-i fac,ca a luat vin alb la bord".Acelasi sfat i-am dat,sa-l tina desfacut si poate-si revine.Stiu pe cineva,ce a facut asa,dupa ce l-a uitat in ploaie o noapte,ce-i drept,zapacit omul,dupa ce a vazut ca inca functioneaza s-a gandit sa-l usuce de tot,l-a bagat la microunde,ca ne-am si speriat cand am auzit bubuitura,l-am gasit apoi in fata microundelor,cu o lumanarica in mana,cica-l plangea :)

ioneltorac spunea...

@ Fetita junglei LOL Cat am putut sa rad de faza povestita de tine. :)) E chiar reala?