24 ianuarie 2010

DACĂ E PREMIU, PREMIU SĂ FIE ... :)

NU ŞTIU DE CE, DA' L-AM CÂŞTIGAT :)
MULŢAM FAIN Lillee
ŞI MAI AM DE MULŢUMIT CUIVA: MULŢUMESC "la niste amici blogeri adevarati" CARE NU-S AMICII MEI, PENTRU CĂ EU AM "o mizerie de blog pentru retarzi" CARE NU FACE PARTE DIN "blogurile faine(adevarate)". DA, LE MULŢUMESC "blogeri-LOR adevarati" PENTR CĂ NU CITESC BLOGUL MEU. n-ai înţeles nimic, aşa-i? nu-i bai. ştiu eu ce zic. :)

AŞA ... AM TERMINAT CU MULŢUMIRILE, ACUM TREC LA CONDIŢIILE CÂŞTIGĂRII PREMIULUI...

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care ne explica ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr. Linky List...
5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

... Mr. Linky List... SE PARE CĂ S-A PRĂPĂDIT PE DRUM ...
PREMIUL ÎL "ÎNMÂNEZ" LOR: BENNY (LA MULŢI ANI, BENNY!!!), IONEL, CRIS, DOINIŢA ŞI OIGEN.

:) AMINTIRI DIN COPILĂRIA MEA:

*SFÂRŞITUL CLASEI I

AMINTIRI DIN COPILARIA MEA : PREMIANTII. :D


*SFÂRŞITUL CLASEI a II-a :

AMINTIRI DIN COPILARIA MEA : CU FRATELE MEU


:)

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

FELICITARIIII.Offf,am tipat,asta denota un comportament deviant.
Ai luat premiu?!!! Pai si corigenta?
Fratele stie ca e vedeta p-aci?
TE PUP doar pe tine,pe el il salut "salut fratele lui iculici", ce scumpi sunteti voi,ca stiu fratele si acum mare,dintr-o alta postare.

Lillee spunea...

FELICITARI. IL MERITI DIN PLIN IAR MIE MI-A FACUT MARE PLACERE SA TI-L DARUIESC.
TE PUP CU FOC! UITE LA MINE CUM URLU...FII ATENT...NU POT SA MA OPRESC...