20 aprilie 2011

PAȘTE FERICIT

ZIUA

SAU NOAPTEA

CÂND AI CHEF
:)

AI ȘI COMPANIE:
și ziua


și noaptea:


primul meu gând când am văzut iepuru'  a fost că cel mai  chicios  primar din lume îl are Rădăuți-ul. 
DAAAAR, a doua zi la teveu  anunțau că în Ploiești  primarul a cheltuit 200000lei din banii publici pe niște figurine pascale 3D. 
buuuuuun. când am văzut figurinele ploieștene am crezut că am auzit rău, 'buuueeeey, sigur nu ați zis Rădăuți și eu am auzit Ploiești???' . mda ... era Ploiești.
DECI, NU SUNTEM SINGURUL ORAȘ CHICIOS DIN ȚARĂ. 

E BINE AȘA. ?

3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Pfooooaaaa, is urati,foarte.
Pot sa pun pe cineva sa-i pozeze,ca sa nu-i vad eu de aproape?!
Bleah,ca sa citez iepurii din bancuri.

madMe spunea...

Câtă sclipiciune pe centimetru pătrat :D

Lillee spunea...

Un primar cu initiativa... Putea sa faca altceva cu banii aia. Cata idiotenie...

Te pup, pardon, va pup! :)