10 octombrie 2010

"CONVERSAŢIE" LA 7.25

cu una dintre colegele mele ...
după ce că de fiecare dată întârzie la schimbul de tură ...( tura e de la 7 la 19 şi de la 19 la 7... ea vine la 7.20 sau la 19.15 ... )  azi dimineaţa numai ce o aud ( oooo da. la 7.20 a venit, ce credeai? că la 6.55??? :)) ) "DA' TU UNDE MERGI AŞA DIMINEAŢĂ?" 

???????????? CE?
adică cum????
ADICĂ, EU STAU ŞI TE AŞTEPT CÂTE 20 MINUTE ÎN FIECARE DIMINEAŢA ŞI CÂTE 15 SEARA, ŞI TOT TU CU TUPEU MĂ ÎNTREBI UNDE MĂ GRĂBESC??? DA' DE CE???
DACĂ AI CHEF DE POVESTIT POVEŞTI ŞI BÂRFE... VINO, DOM'LE, CU 10-20 MINUTE MAI REPEDE ŞI STĂM LA POVEŞTI. DA' NU VII ŞI TÂRZIU ŞI MAI VREI POVEŞTI!!!!

MĂ LAŞI???

"MERG SĂ DORM. CĂ-S FRÂNTĂ!" 

cum puii mei să mă întrebi aşa ceva??? 

.

2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Nu ma asteptam la asta.Nu i-ai spus fetii unde te duci? De ce nu? Vezi cum esti :P

iculici spunea...

eeee ... cum nu?
răspunsul meu e scris cu roşu' :)

cu roşu' i-am şi răspuns... :))

:))