7 octombrie 2010

NOUL ROM

după mine, noul rom ... de fapt NOUL AMBALAJ ... e de tot căcatul

cum să pui steagul unei alte ţări pe ambalajul unei ciocolate tradiţional-românească, rămâne un mister pentru mine!
recunosc ... nu-mi amintesc de ROM din vremea copilăriei... l-am descoperit târziu, foarte târziu ... da' ... găinile mele...  se vedea de la 3 poşte că e ceva ROMÂNESC.
nooooooo,,,, nu era bun. TREBUIA ALT STEAG!!! CARE ALTU' DACĂ NU STEAGUL AMERICII.




NU MAI POT CU AMERICANII!
mda ... săriţi acum cu înjurăturile şi cu criticile , că am eu pitici pe creier în legătură cu americanii. 
AMERICANII SĂ-ŞI PUNĂ STEAGUL LA EI ACASĂ, LA EI ÎN ŢARĂ!!!!!!!!!
DEOCAMDATĂ, EU TRĂIESC ÎN ROMÂNIA ŞI VREAU SĂ MĂNÂNC CIOCOLATĂ ŞI CARAMELE ŞI TOT FELUL DE DULCIURI CU TRICOLORUL NOSTRU PE AMBALAJ!!!!!!!!
ATUNCI CÂND O SĂ MĂ MUT ÎN AMERICA, O SĂ MĂNÂNC DRACI AMBALAŢI ÎN STEAGUL AMERICAN. PÂNĂ ATUNCI, VREAU SĂ MĂNÂNC RĂBDĂRILE FIERTE, RĂCITE ŞI AMBALATE ÎN 
ROŞU, GALBEN ŞI ALBASTRU

TU CE PĂRERE AI DESPRE NOUL ROM ?


3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

:)) or sa dea faliment.Multa lumea n-o sa mai cumpere,pot sa pariez.

iculici spunea...

:)
la tine acolo... nu a adus şefa ta noul rom?
cred că dacă îşi face apariţia (noul rom, nu şefa) oamenii care stau pe băncuţa aia ... i-l (ei, şefei) dau de cap :)) parcă-i şi aud ... "du-te doamnă de aici cu steagul ăsta... adu-ne tricolorul..." =))

ti-am pupat!

Fetita Junglei13 spunea...

nu mi-a adus,dar deja-mi inchipui rasetele.
=))